سلطان قلبها غم







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





سنگ صبـــــور روزگار ...


شده ام سنگ صبور روزگار...

دارد تمام غم هاي ديرينه اش را...

يك جا به خوردم مي دهد



 



نظرات شما عزیزان:

DANIAL
ساعت2:40---19 تير 1392
سلام سلطون جون خوبی من بازم اومدم
وبم ف ی ل ت ر شده درش بیارم باهات تبادل لینک میکنم. موفق باشی داداش

چــــــــــو سلطان نباشد / تن من مباد


parisa
ساعت11:34---17 تير 1392
سلام وبت خوب بود
به منم حتما سر بزن خوش حال میشم منو لینک کنی عزیزم


DANIAL
ساعت15:30---9 تير 1392
سلام اقا فرزاد خوبی؟ کجایی سلطون جون
دلمون برات تنگ شده یادش بخیر چقدر ما رو بن میزدی نذاشتی تبلیغ کامران و هومن کنم ..
زود بیا پیچک دلم برات تنگ شده یادش بخیر..
چـــــــــــو سلطان نباشد / تن من مبـــــــــــــاد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سلطان قلبها در 12:3 | |